Fujifilm X-T1 XF 18-55mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X-T1 XF 18-55mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

esvazw 13-10-2016

Fijn in de handliggende camera

Mooi design, ligt lekker in de hand, goede sensor. Kwaliteit van de foto's zijn goed. De prijs kan pittig zijn maar je krijgt er zeker kwaliteit voor terug.

Pluspunten

• Goede sensor

Anne Lieke 26-04-2015

Prima keus voor veeleisende fotograaf die een niet zo opvallende camera zoekt. Camera is goed te hanteren en eenvoudig qua knoppen. Met prima zoeker met veel digitale informatie en een electronische waterpas. Heel handig. Snelle autofotocus. Er is naast de kitlens 18-55 mm ook een nieuwe Fuji 16-55 mm lens die veel groter uitvalt, lichtgevoeliger en duurder is dan de kitlens. Deze 16-55 lens heeft GEEN BEELDSTABILISATIE. Ik heb hem een paar dagen geprobeerd. Hij was voor mij te zwaar. Ik kon er uit de hand geen scherpe foto mee maken. Heb hem geruild voor de 18-55 mm kitlens, mét beeldstabilisatie. Prima lens. Iets minder lichtgevoelig bij inzoomen, maar door beeldstabilisatie is iets minder lichtsterk ook oké.